søndag den 26. juli 2009

TOUGH IT UP


Source: ukendt

Jeg kan rigtig godt lide det her outfit. Dog er sammensætningen af den pudderfarvede kjole og strømperne, er noget jeg aldrig ville gå med, da det bliver meget feminint (Ihvertfald efter min smag). Men tilføjer man, som her, hatten, et iturevet halstørklæde og nogle store støvler, giver det looket et twist og det får en del mere toughness over sig, istedet for det meget bløde/nuttede. Derudover synes jeg farverne i dette outfit komplementere hinanden rigtig godt, da det er støvede farver der går igen i hele outfittet og at det derved løber en råd tråd igennem.
Dette er helt klart et look jeg vil prøve at kopier

I like this outfit very much. However, the composition of the powder-colored dress and stockings, is something I would never put together in the same outfit because, it will be to feminine for my taste. But adding, as here, a hat, a torn scarf and some big boots, it gives the look a certain twist and gives it a toughness to it, instead of the very soft / cute look. Additionally, I think the colours in this outfit complement each other very well, as it is dusty colors that are repeated throughout the outfit and thereby run an advice line through.
This is clearly a look I will try to copy.

Tough it Up
Kjole - H&M - Knæstrømper 69 kr. - sockshop - Sko 209 kr. - Converse All Star - Halstørklæde 1125 kr. - Alexander Wang - Hat 137 kr. - Littleblackcherry

Ingen kommentarer: