søndag den 5. juli 2009

iWANT

Jeg skal have mig en ny mobil. Egentlig ikke fordi min nuværende tlf. fejler noget - overhovedet (BORTSET FRA DET ER EN NOKIA!!). Så jeg har siddet og kigget på forskellige mobiler de sidste par måneder og nu har jeg endelig fået hvilken en det skal være .. ja, i har nok allerede gættet det.. en IPhone 3G S! Jeg er allerede ret vild med apples produkter, så jeg er ikke i spor tvivl om, at jeg også vil komme til at ææælske den.

Siden jeg fandt ud af, at det var den jeg skulle have, har jeg prøvet og prøvet og finde ud af hvornår den kommer til DK, uden held - ENDTIL NU! Jeg har nemlig fået lidt insider viden. Meningen var jo, at den skulle komme den 11. juli, men da den har været SÅ populær i USA kan Apple simpelthen ikke følge med. Derfor er den blevet udskudt til d. 31. juli.

Her er den så - er den ikke fin??

Ingen kommentarer: